Powered By Blogger

понеделник, 27 февруари 2023 г.

Какво е Прошката?...

 


 

Какво е Прошката?...

 

Дали е лесна Прошката незнам,

безкрайно малка съм и вечно млада,

приятелска ръка ще ти подам

дори завързана на тежка клада.

 

Тъга са непростимите неща

във зримата объркана реалност,

прегърната от тях напред вървя

докрай преляла в своята сакралност.

 

На просяка ще дам петак,

на скръбния ще вдъхна вяра,

а някой ще изправям пак и пак,

в съдби на много атомно изгряла.

 

И може би със Извора у мен,

ще дам аз прошка и на враговете,

защото за да бъде вечен ден,

да са стопени трябва ледовете,

 

във техните заключени сърца

и тихата изтляла същност

на вечната дилема за смъртта,

решена със космична мъдрост.

 

Простено да ви е! Простих сега.

Живота ми отново се разгръща,

Завърнаха се моите крила -

небето пак във ангел ме превръща.

 

26.02.2023г.

Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар