Powered By Blogger

понеделник, 27 юни 2016 г.

Белинташ...




На Еньовден (24.06) на магическите скали…

























NOTE: Точно на Еньовден се озовахме на това магично място. Събра ни се доста преход, защото пътувахме от Катунище, което е близо до Котел, през Асеновград и крепостта и пристигнахме в „Родопска приказка“ – един ваканционен комплекс точно под Белинташ привечер. Събрахме, обаче, сили и се изкачихме на скалите. Лично за мен усещането беше много странно – сякаш бях най-близо до небето и се чувствах като птица, може би и затова на снимката съм с разперени ръце нагоре?! Тайни крие това място, но предстои да бъдат разкрити. Така ми се струва! Камъкът е ориентиран изток – запад. Ние останахме на западната част, част от групата се качи на средната – виждат се на една от снимките, а двама стигнаха и до най-източната част. След прехода се чувствахме разтоварени и отпочинали, заредени с позитивна енергия. Нощувахме в подножието на скалата и късно вечерта наблюдавахме явлението, за което говорели местните – виждаха се някакви светлини – проблясваше в бяло, зелено и червено, а една от белите светлини се разпръсваше на изток и запад. Колегите смятат, че това са хора, които са се качили на скалите и са светили с прожектори, но аз не съм убедена, че е било точно така! ;) Докато бяхме на скалите не видяхме маяци! Беше невероятно като изживяване и усещане! Нещо ми подсказва, че ще се върна там, когато му дойде времето! :)

27.06.2016г.
Ели




1 коментар:

  1. Да, мястото е магично, част от Родопската триада! Има някаква мистика в него, тайнство, отдава силна положителна енергия и всеки изкачил се на скалното плато, зърнал Стража на бесите в светилището на Сабазий-Белинташ, мечтае да се върне отново там! Мечтая и аз, и ще се върна отново!

    ОтговорИзтриване