Powered By Blogger

сряда, 13 февруари 2013 г.

Пропадане и Издигане…





снимка някъде от интернет


***

стоманените облаци кръжат…
истории за минало разказват…
а вътре във душата И шептят…
небесни сенки…
после Я наказват…

танцува боса в голото поле…
снагата И в замръзналата рокля…
се свива като призрак на дете…
далечна песен….
скитница задгробна…

разпръсва по водите хляб…
а птиците ги вижда като слепи…
във търсене на оня светъл бряг…
тя вече не докосва…
всеки…

прокрадват се във тъмното лъчи…
и някой стълба на Луна подпира…
а вятъра разбиращо мълчи…
за болката И лек…
той пак намира…

пробужда се във утро от звезди…
косите си заплита със кристали…
надеждата отново Я крепи…
а в нея са мечтите…
оцеляли…

12.02.2013г.
@Eli


 


***

1 коментар:

  1. Сама…

    живях Сама в една гора
    и сътворих ред заклинания
    а сутрин в росната Трева
    изписвах Вятърни послания

    един щурец ми беше страж
    и пееше вълшебни Песни
    а после някъде по здрач
    пътеки следваше нелесни

    аз дълго търсех сред Реки
    една надежда да открия
    но чувствах само че боли
    и че не мога да се скрия

    тогава Билето сварих
    отровен Розмарин му сложих
    а после тихо го изпих
    главата си на мъх положих

    и странен сън ме сполетя
    видях аз конник сред мъглите
    той най-накрая долетя
    но бях аз вече При Звездите

    така завърши моя свят
    Проклятието ме застигна
    превърнах се в Безкрай и Път
    защото Някой ме Обикна

    19.03.2013г.
    @Eli

    И песента е пак от поста...

    ОтговорИзтриване