Powered By Blogger

петък, 10 май 2013 г.

Прошка...




изображение от  http://facebookskin.com/a-walk-to-remember/



Прошка…

на мен

аз дълго бродих като сянка в мрака
удавена във мътните води
и разумът оставих да ме чака
до вятърно затворени врати

превръщах се във птица и във песен
във капки от дъждовна самота
и следвах пътя си очаквано нелесен
в акордите на сляпа тишина

нозете израних в коварни тръни
с ръце докоснах лепкавата кал
и само сгушена понякога в съня ми
небето ме прегръщаше със жал

а вяра имах във една посока
пронизала душата ми с кинжал
споделях И се честна и дълбока
а тя бе просто със сърце метал

не ме разбра и времето изтече
поседнах на житейски кръстопът
една звезда *Предател* ме нарече
но думите аз знам ще преболят

достигнала до края се обърнах
и стъпките след мене заличих
в първичната си същност се завърнах
а с разум на душата си простих

10.05.2013г.
@Eli






 

***

2 коментара:

  1. kraivo i bolezneno. fakti

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как усетих, че си тук...
      Здрасти, Еви...
      Такова - каквото Е...
      Най-трудно е да преболеем самите себе си... нали...
      Прегръдка от мен,

      Ели

      Изтриване