Powered By Blogger

неделя, 5 май 2013 г.

Близо....





Music waterfalls....





* * * * *

усещам близостта ти там – сред вятъра
и в пролетните слънчеви лъчи
в кората на дърветата в зората ми
когато облак сънено мълчи

усещам близостта ти като шепота
на птиците пристигнали от юг
като събрана нежност сред полетата
и като думите изказани без звук

усещам близостта ти сред звездите ми
които осветяват моя път
във тях откривам мислено очите ти
когато нощем тихо ме зовът

усещам близостта ти като изгрева
огледал се във нашите мечти
като река от музика пречистена
в която обич винаги блести

усещам близостта ти във душата си
за сетен път спасена от дъжда
със тебе САМО чувствам сетивата си
И Вярвам  в Мен дори и да сгреша

усещам близостта ти във безвремие
родено във далечни светове
и вече знам – във всяко сътворение
ще ме намира твоето сърце

@Eli

 

 * * * * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар