Powered By Blogger

събота, 10 май 2014 г.

Безвремие....






снимка Интернет




Безвремие....
10.05.2014

Накрая се събрах. Всяка фибра от тялото ми целуна покоя на душата. Зареях поглед в най-дълбокото Себе си. Стъпките ми се превърнаха в извори. От тях отпиха босите ми ходила, а после продължиха. Бях неясна. Постепенно се избистрих. Душата ми номад прие формата на кристалното ми отражение. Протягайки ръка вече достигах звездите. Очите ми се изпълниха с радост. Отчупвах малки парчета от нея и ати ги дарявах. Не търсех нищо в замяна. Единствено те провокирах да обичаш. Без страх. Без условия. Лека и вятърна се понесох в пространството. Погалих полетата. Целунах облаците. Бях и в пустинята. Там те видях да тичеш с разперени ръце към мен. Целия в ослепително бяло. Беше и хубаво. И носталгично. И с единствено възможното усещане за свобода. Кръвта ми се стопли. Усмивката ми изгря. Лека и ефирна полетях в небесно синьото. Полетях с теб, като в шеметен танц. Свиреше мелодия вятъра. Пееха песен птиците. Започнах да извирам. А ти събираше в шепи блестящата ми субстанция. Миг – два и отново крачех в пясъците. Крачех към теб, а ти ме чакаше на върха на дюна. Слънчево мамещ. Наметнат с плащ от звезди. Сгуших се до сърцето ти. Отнесе ме до безкрайната солена вода. Потопи ме в нея и ме събуди за нов живот. Посях в теб мислите си. Покълна в мен парче от душата ти. А един орел разцепи вятърната тишина с крилете си. Останах като отпечатък в окото му. Отнесе ме далеч и притихна. След него само водопада остана да шепти и да разлива стихийни мечти. Боса изтичах в зелената трева. Земята ми прошепна тайната си. Ти продължи да ме държиш нежно за ръката и да се взираш настойчиво в най-зеленото на очите ми. Дори смълчана продължавам да бъда за теб отворена книга. Книга, чийто страници продължават да се пишат. Оставих да бушува радостта. И все така търся свободата вътре в теб. Знам, че е скрита в най-съкровеното ти дълбоко. Стане ли потребно ще го докосна с крехките си пръсти. Ще оплета венец от спомените. Ще подредя във ваза настоящите мигове. А накрая ще те нарека Слънце. Знаеш ли защо?! Защото имаме Бъдеще. Там, където....

Еля








*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар