Powered By Blogger

неделя, 13 декември 2015 г.

Случайни срещи няма (!)





Свикнала съм повече на изпитания. Иска ми се да си подарък. Така избирам. Винаги, когато се замисля в ума ми изниква ситуацията на нашата първа среща. Свързвам я с усмивка и дъжд. И босите ми нозе ходещи на някъде. Никога не е късно. Всичко се случва в правилния момент и на правилното място. Нито по-рано, нито по-късно. Въпросът е да сме търпеливи. Някой ще дойде и ще ти каже нещо. Ще те убеди в правотата ми. Няма да е късно. Просто всичко ще бъде навреме. И пътуванията. И срещите. И вричанията. Защото просто сме деца на новото време. И всичко вече е различно. Живота е магичен. Само от нас зависи да го живеем пълноценно и с усещане за Вечност! Всичко друго е мираж! И спомени.

13.12.2015г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар