Powered By Blogger

четвъртък, 20 октомври 2016 г.

Последния ти танц ще е със мене…




You dance secretly inside my heart, where no one else can see.

~Rumi



снимка и цитат
страничка Rumi във ФБ




Последния ти танц ще е със мене…

в душата ми танцуваш непрестанно
от танците ти тихо ме боли
усещам те разпънат многостранно
във моите раздиплени лъчи
не вижда никой само аз усещам
вибриращите огнени следи
една надежда бурно се процежда
през костите ми – вятърни бразди
въртиш се по фиксирани посоки
очите ти ме режат като нож
мечтите ми вълшебни и високи
се удрят в твойта непрогледна мощ
отдавна свикнах просто да си в мене
да имаш мойта вяра и любов
понякога си тежко старо бреме
понякога си нежен благослов
така ще бъде туй е свободата
във приказка за двама и кивот
за тебе ми нашепва тишината
а аз съм твоя порив за живот
вървим напред и правилата вечни
ги спазваме от хиляди лета
а мислите тъй огнено безбрежни
ни пазят в равновесна самота
последния ти танц ще е със мене
а после ще си тръгнем от света
завинаги замлъкналото време
ще ни превърне в звук и светлина

20.10.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар