Powered By Blogger

неделя, 4 май 2014 г.

Нещо за Велинград и празниците...





Тези дни си мисля за едно отминало щастливо време и един 8-ми декември, който изкарахме във Велинград. Това беше единственото организирано пътуване на групата ни от университета да празнуваме. Пътувахме с мотриса от Септември до Велинград и много се смяхме. В ресторанта на хотела бе пълно с групи от най-различни ВУЗ-ове, не само от София. Помня, че изкарахме много хубаво. Имаше томбола и спечелих една малка червена тубичка за вода. Отнесох някоя и друга шега по повод мини дамаджанката от страна на съседите по маса от МЕИ-то в София.  Една от най-добрите ми приятелки ми даде едни нейни дрехи – червено поло и черен сукман /късичак/ и така бях спретната. Помня, че бях и леко гримирана – по принцип не употребявам четчици и боички. Имаме хубави снимки от него момент. Някои доста весели – например онази, на която сме седем от момичетата и моето яке странно се е извъртяло, докато съм си перила ръцете да прегръщам съседките си в редичката, хах... :)) Или пък другата за която Мирка казва че и трите сме много странно изглеждащи – тя заради шията, Биляна заради ръцете, само аз по средата уж съм била леко добре... хах... :)) Не помня единствено коя година се случи това – дали бе началото на втори, на трети или на четвърти курс. Дидка ще каже – тя помни всичко. Покрай тия ми мисли се сетих за едно парче – харесвахме я тая група навремето.  Нека да е поздрав за приятелките ми от университета. Вярвам, че и те ще си припомнят тия щастливи усмихнати мигове. Какво пък – никога не е късно за някакво такова повторение?!?!?! :))

 Ели



***


3 коментара:

  1. Здравей,Еличка.!
    Драсни някой ред когато можеш,как си
    Мейла или блога.
    Предпплагам си добре, щом пишеш тук
    Просто не ми се гадае, а не искам да звъня
    Жи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Жи,
      оня ден включих Скайп и драснах, но явно си бил по работа.
      Добре съм. Почиваме си по празниците. Ходихме и в гората. Времето е доста... есенно - мокро и студено и си стоим вкъщи с книгите и пред ТВ-тата. :) Драсвам тук от време на време..., но някакво смълчаване ме е налегнало...
      Споко! Ще се чуем,

      Ели

      Изтриване
  2. Дидка "отсъди" - преди 18 години е било - 1995 година - началото на 2ри курс в университета! :)

    ОтговорИзтриване