Powered By Blogger

вторник, 5 май 2015 г.

Нахвърляно (по Пълнолуние)...




Нахвърляно (по Пълнолуние)...

Във тихото на нощите се връщам в мен. По пълнолуние съм малка, уязвима. Сълзите ми потичат като ек. Земята ги попива причудлива. Стоя си със наведена глава. Луната ми блести и заслепява. И все така раздиплено сама душата ми сред сенки оцелява. Не виждам в тъмното. Дори вода. В такива мигове улавям ветровете. Часовника ми отброява смут. Послания ми пишат вековете. Обръщам страниците в най-дълбокия си вир. Чета ги като паяжинна мрежа. Сред тях изграждам образ на човек. Обичала съм. А сега немея. И търся своя дом и брегове. Нахлупила съм шапка и тревога. Невидимо завързвам светове. А видимо съм мъничка пионка. Но силата е вътре вътре в мен. Не я споделям. Просто я живея. По Пълнолуние планирам чудеса. В години високосни се пилея. Не ме е страх от хорска суета. Отдавна се научих да се смея. Сега вървя на пръсти през света. Обичам в най-сакралното високо. На хората дарявам доброта. На враговете – прошка и награда.

Във тихото на нощите се връщам в мен. Отново съм първична и висока. Измислил ме е Бог от светлина. Калена да обичам до жестоко.


*****
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар