Powered By Blogger

понеделник, 9 декември 2013 г.

Like you sang to me…




снимка - интернет





Like you sang to me…
(споделености от Лорелай)

Пожелах си гласа ти на сън
Оцветих го в мечти и го стоплих
А после го пуснах навън
И своя надежда го сторих...
Нечакайки бягах във дни
Вървях между нощите в ритъм
Забравих какво бе преди
Заета бях просто да скитам...
Внезапно целуна ме май
Врата ми отвори със нежност
В начало без никакъв край
Аз включих на скорост летежност...
Усмихвах тревите в зори
На залези биех печати
Подарък по ято звезди
Немирникът вятър ми прати...
Бях влюбена тиха Луна
Рисувах със пръсти в дома си
Ти песен тъй дълго ми пя
И скри ме от злото в кръвта си...
Пробуди ме есенен дъжд
Жигоса снагата ми с капки
Заминал си бе отведнъж
Със стъпки накъсано кратки...
Прибрах си във джоба петак
И стръкче надежда в мъглите
За този живот те видях
Изпратих безгласна мечтите...
А после запях песента
С която удавям моряци
От мойта висока скала
Подирих в реката смъртта си...

09.12.2013г.
@Eli






***

Няма коментари:

Публикуване на коментар