Powered By Blogger

петък, 18 май 2012 г.

A tale that wasn’t right....





* * * * *


в неправилната приказка попадна
прегърна я със правилни ръце
и някак инстинктивно го почувства
с душата си камбана и дете

дълбоко някъде във нея проговори
нечакан ала много силен глас
а после думите като река изляла
тя сподели Му всичко във анфас

изпя тъгата за отминал спомен
немислено се случи във деня
обърка ли го като лист отронен
когато затанцува във дъжда

но вече всъщност всичко е решено
и обич е и звук и светлина
сърцето И сред звездното скроено
се чувства най-добре във тишина

а Той държи ръката И сред вятър
в косите И преплита сноп лъчи
шепти И винаги там някъде в полята
душата Му в душата И блести

неправилно и по човешки грешно
се лутат и отново ги боли
но случи се, било е неизбежно
преплетоха се двете им съдби

и все така по пътя Тя Го търси
на сън към Нея Той е устремен
в неправилната приказка от огън
на правилната Обич Те са в плен


 

 * * * * *

Опитах се да представя другата гледна точка и лирическия герой в песента да не се сърди 
на приятеля си...

Smile :)))

4 коментара:

  1. .... и нещо провокирано от една реплика в блога на Christ :

    За младото сърце…

    в едно сърце китарни звуци
    отекнаха в безкрая на нощта
    попиха във червената му дреха
    и то със нова сила заблестя

    припомни си отминали години
    и дни на страст надежда суета
    надбягване по стръмните баири
    в преследване на не една мечта

    остана спомен скрит във тишината
    и много стъпки в пътя под звезди
    дори понякога да идва самотата
    в сърцето вяра винаги гори

    а звуците китарни се стопяват
    и вятъра отнася ги във плен
    ала следите знам че оцеляват
    във този свят вълшебно сътворен
    18.05.2012г.
    @Eli

    Roxette - Listen To Your Heart
    http://vbox7.com/play:12513dd0

    ОтговорИзтриване
  2. Между....

    Между - Пространствена обреченост
    на думите изречени Преди
    потънали във прах по вятъра
    или в дълбокото на бисерни реки
    разпръснати
    Пространствена обреченост
    на стъпките
    които следват своя път
    към Бъдното
    в неразгадано извървяване
    на мислите
    по Вечната спирала
    все към Себе Си
    20.05.2012г.
    @Eli

    ОтговорИзтриване
  3. Търпение....

    ще се науча на търпение
    повярвай ми
    когато слънцето докосва ме
    едва
    или пък с връхчета на пръстите
    погалваш ме
    във споделена бяла тишина

    ще се науча на търпение
    Обичай ме
    когато пак съм в себе си
    Сама
    в разбраното мълчание
    след думите
    аз все така към Тебе се стремя

    ще се науча на търпение
    изчакай ме
    когато дъжд в живота ни
    шепти
    във коловозите Съдбовно
    отредените
    се отразяват нашите мечти

    ще се науча на търпение
    откривай ме
    когато вятърът невидим
    те зове
    една частица Винаги
    в душата ми
    ще бъде знак във Твоето небе
    20.05.2012г.
    @Eli

    ОтговорИзтриване
  4. Мигове до утрото....

    във тъмното затрака пак часовник
    отмери пулса ми на прага на нощта
    една сълза сърцето ми изплака
    а после я запрати след дъжда

    Луна вълшебна сънено намигна
    прегърнала омайните звезди
    щурче от рамото ми тихичко отлитна
    на облаче от звън се приюти

    докоснах пак душата си с надежда
    притихнала в копнежи и мечти
    в очите ми пак вятър се огледа
    след себе си оставяйки следи

    във приказка от звезден прах родена
    събудих се със първите лъчи
    от силата Му Вечна озарена
    на път поех отново във зори.
    19.05.2012г.
    @Eli

    ОтговорИзтриване