Powered By Blogger

четвъртък, 1 януари 2015 г.

Януарска...






Нова година.... Ново начало.... Нови надежди.... Нови заряди любов и мечти за сбъднатости. Нови атоми светлина в един по-добър свят...






Януарска...

през януари съм бяла
по-нова, добра
изваяна тихо от сняг
в светлина
обичам квадратно на пръсти
почти
небето ме пази
в ретроградни тъми

танцувам пак боса
по тънкия лед
очите ми бисерни
пръскат вяра навред
във дланите крия
вълшебни листа
в тях е скрита магия
против самота

с  немирника вятър
се скитам на път
косата ми роши
звънливо светът
в усмивката слагам
частичка море
тя ме случва дълбоко
все още дете

приятели верни
откривам в гори
с тях всичко е лесно
дори да боли
рисувам най-често
дъга и сърце
и само високо
се чувствам добре

за бъдното мисля
преди да заспя
а в сънища виждам
на лято дъха
такава съм просто
звезда всеотдайна
а моята обич
е винаги трайна

01.01.2015г.
@Eli






*****

2 коментара: