Powered By Blogger

петък, 12 октомври 2012 г.

Paradise....





Реших да нажежа малко обстановката в космоса....
Сигурна съм, че надникващите няма да имат 
нищо против....
:)



изображение от тук



****

разкъсва ме
във най-дълбокото
Желанието скитащо
във мрак
над тебе да изгрея
цялата
а ти да бъдеш
моя звезден знак

по кожата ти
лунни отпечатъци
от устните ми –
огнени реки
в душата ми
небесно диви тласъци
изригнали от твоите
очи

ръката ми
с безкрая ти преплетена
в невидимата хватка
на страстта
за тебе ще съм
цялата прочетена
по влюбения кръст
на  Вечността

изгаряй ме
във нощите и в светлото
дари ме мълчаливо
с  Любовта
аз вярвам в теб
и в извора на чудото
в мечтите ми след вятър
във кръвта

прегръщай  ме
със  трепетно очакване
ще бъда слята
с твоето сърце
когато свършим  
дълго си плаване
ще стъпим
и на райски брегове

обичам теб
и всички малки истини
в които
се споделям на света
душите ни
от слънцето пречистени
за кой ли път танцуват
във дъжда

разкъсва ме
във най-високото
Желанието
тичащо във мен
ала летя немирна
в неизвестното
по пътя си
от радост озарен

@Eli
                         
                       


                *****

6 коментара:

  1. Изгаряща , повикана от страст ,
    политнала в мечти .
    4овешки са , а толкова всевечни .
    Изпяваш ги във песни ,
    пак шептиш любов .
    Ппътят няма да е лесен.
    Кръвтa не пита ;
    тесен е светът .
    Душата пак те търси
    зa живот ...
    http://www.youtube.com/watch?v=_OXeXmJcakQ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тая песен на Tesla ми бръкна в душата....
      Привет, Мечтателю:)))
      Благодаря ти за стихо коментара....
      Какво да ти кажа - има усещания, които се пробуждат във вътрето в ней-неочаквани моменти и тогава просто потича потока от думи, като река към водопад....
      Благодаря ти и за песничката - > много е нежна....
      Хубав следобед на теб...

      Ели

      Изтриване
  2. Здравей, Еличке!
    Чудесно, страстно, влюбено стихо!... И песента е върховна!...:)
    Сърдечни поздрави и красива вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Марински :)
      Понякога разни песни ме вдъхновяват много и се получават интересни нещица....
      Да видим до кога Тесла ще е намбър уан в плейлистата ми?!:)))
      Хубави почивни дни!:)

      Ели

      Изтриване
  3. Днес ми е един някакъв такъв особен ден....
    Среща с безкрайното, което ще е след...
    Слънчогледи занесох, незнам защо.... така ме накара....
    И можах да прошепна обърканостите си на върбичката....
    Все така не мога да вляза в лилавия свят.... :(
    Всъщност има ли значение....
    Реалността ще реши всичките ми проблеми и главоблъсканици, когато - тогава....
    Да взема да постна текста на песенката и линк към акустичния вариант. Пробвах да я пея :))) Ако някой я научи и да ми я свири - супер ще бъде, защото мисля, че това ми е песничката за тази година....

    Paradise Lyrics

    By Tesla

    Hold me close now, hold me tight, don't let go of me tonight
    You're all I want, you're all I need
    Hold me close now, hold me tight, and don't let go of me tonight
    Sweet paradise, yeah

    How I love all of those crazy little things you've said and done for me
    You're the one for me
    Darlin', dry your eyes, I can't stand to see you cry
    Now just turn and walk away, don't look back when I say goodbye paradise

    Days go by and life goes on, I feel I've been away too long
    What I would give to be with you, days go by and life drags on
    Feel I've been away too long, for much too long, yeah

    And all the while that I'm away, don't let our love fade away
    Don't you fade away
    Now as sure as the sun is gonna shine, the day will come
    Now I'm waitin' for the day, there'll be no more sayin' goodbye paradise

    My sweet paradise, you are the reason why it tears me up inside
    And I break down and cry, didn't wanna say goodbye paradise

    I'm comin' home to you tonight, comin' home to you tonight
    So hold on tight, tonight I'm on my way back home to paradise

    I'm so lost without you, I can't live without you
    I've been away too long, now, tonight I'm on my way back home to you
    My my paradise, my my paradise
    To hold you in my arms, you're all that I adore
    To see your smilin' face as I walk through the door
    I'll never say goodbye again, no

    http://vbox7.com/play:e380cae8

    Хайде, време е за Serendipity....
    Поздрави на всички, които ще наминат и спокойна нощ....

    Ели

    ОтговорИзтриване