Powered By Blogger

петък, 8 януари 2016 г.

Сутрин рано, вечер късно...(текст)


Фамилия Тоника
„Сутрин рано, вечер късно...”


Той:
Сутрин рано, сутрин рано
птица ме събужда с твоя глас.
И в росата сутрин рано
твойте плахи стъпки търся аз,
търся аз...

Тя:
Сутрин рано, сутрин рано
стига ми усмивката една.
Искам само, искам само
ти да си до мен, а не в съня,
не в съня.

Припев:
Колко малко ни е нужно
и напук на всяка суета -
да замръкнем със надежда
и посрещнем будни утринта...

Той:
Вечер късно, вечер късно
търся те сред толкова звезди -
в бяла дреха и на пръсти
с мене да танцуваш само ти, само ти.

Тя:
Вечер късно, вечер късно
стига ми прегръдката една.
И възкръсвам, и възкръсвам
в твоите ръце, а не в съня,
не в съня...

Припев:
Колко малко ни е нужно
и напук на всяка суета -
да замръкнем със надежда
и посрещнем будни утринта...


NOTE: Понякога в душата ми бушуват мисли и неочаквано намирам песенен техен израз... Обичам такива моменти. Вселената да бъде в синхрон с чувствата ми. Смълчах се и се чувствам добре. Тук, във Вятърното... където се дипли душата ми... Лаптопа се повреди и това ме накара да отворя настолния компютър. Препрочетох толкова много от старите нещица. Видях отново правените уолове, снимките, колажите, стиховете, видео клиповете... Повървях във вече отпечатаните стъпки във Всемирната душа и си дадох сметка колко много съм пораснала и съм се променила за тези четири години. Променили са се и елементите в моя свят. Вървя напред и надграждам. Все така имам вяра, че там по пътя, на някой от кръстопътищата ме чака Чудото. Знам, че ме чака. Когато му дойде времето. Зачетох се в една книга на Геше Майкъл Роуч – „Кармата на любовта”. Много ми хареса първото написано послание – съвет. „Каквото и да желаем, трябва първо да видим как някой друг го получава преди нас. Когато помогнем на някой друг да получи онова, което иска, това посажда семе в ума ни да получим същото по-късно, когато семето узрее и се разтвори.” Всъщност осъзнах, че от миналата година съм на правилния път. Дори без да знам за закономерността съм засадила семето. Просто е нужно търпение и постоянство. И достатъчно време за разгръщане на пълния потенциал на душата (ти). Нищо повече...

Ели 



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар