Powered By Blogger

петък, 6 април 2012 г.

Пространството между нас ....







* * * * *

                       на Жоро

на рамото ти винаги заспивам
заслушана в шептящите звезди
отново във съня си те откривам
душата ти в душата ми блести

по тялото ми фигури рисуваш
целуваш кожата попила светлина
за малко времето да спре жадуваш
във миговете споделена тишина

Обичаш ме дори да съм различна
дори да плача с лунните лъчи
във нашата история лирична
ти виждаш само моите очи

Обичам те във нощите и в дните
в сезоните във полет и в дъжда
от минало и бъдеще обвит е
безкрайния ни път във Любовта

* * * * *

The melody....


* * * * *

Честит рожден ден на любимия ми човек!:)
 

2 коментара:

  1. Много ми харесва тази снимка, мацко! И стиха е прекрасен, на бас че рожденника се е развълнувал много /той се прави на железен, но ние си знаем, че е една романтична душа :)/. Прекарайте прекрасна вечер заедно и запазете тази искра, която ви държи, въпреки всички трудности, толкова време заедно! Така давате надежда и на останалите, на които ни се иска да вярваме, че когато двама души са наистина един за друг няма нещо, което може да ги раздели...

    ОтговорИзтриване
  2. Мами, ти ме удари в земята с тоя коментар....:) Благодарско!Трудностите са, за да се преодоляват. Ще се борим, нямаме избор.... Ти знаеш.... Ако Жоро трябва да изкоментира сигурно ще ти каже - "Ела ти живей с Елица, накрая на живота трябва да ме удостоят с титла "Почетен земен жител", за това че съм живял с такова чудо и съм издържал!" Хах:)))
    Прегръдки и целувки, бъдеща Коцева, хах!:)

    ОтговорИзтриване