Powered By Blogger

петък, 5 юни 2015 г.

Не Може Никой....





Music waterfalls……….


* * * * *

Не може никой тъй да ме обича, 
да люби тялото ми във безмълвна страст,
на сън във вечна обич да се врича,
да ме държи безкрайно в своя власт.

Да ме обсипва с огнени целувки,
в заспалата небрежна тишина,
да ми дарява шепнещи милувки,
завивайки ме с плащ от тъмнина.

Не може никой тъй да ме изгаря,
подобно слънце в нощното небе,
в прегръдката си нежна да разтваря,
самотното ми търсещо сърце.

Да премълчава празни обещания,
откривайки  ме  зад безброй врати,
и да превръща минали терзания,
във сбъднати нечакани мечти.

Не може никой тъй да ме обича,
пустинно, вятърно и на шега,
когато във тревата коленича,
или пАк се разбивам във брега.

Да ме извайва в звездни отражения,
след танците кипящи на кръвта,
да стАпя всички пътища-съмнения,
оставяйки ме в плен на Любовта.

Не може никой тъй да ме обича,
звезда когато зад прозореца блести,
и влюбено-смутено да се врича,
че само с мене може да  лети.



2012’



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар