Powered By Blogger

вторник, 7 януари 2020 г.

Белези...





Белези…

Боли от белезите и прогаря.
Затворена съм и мълча,
но чувство огнено изгаря,
плътта ми, костите, духа.

Държа ръката ти и все се взирам
със радост в синьото небе,
земята в шепите си сплитам,
пак бие моето сърце.

Държиш ръката ми и с поглед галиш
забравените ми криле,
кръвта ми до насита палиш -
любимо вятърно момче.

Разказвам ти без глас във песни,
пак двама скитаме в дъжда,
по пътищата ни все тъй отвесни,
ний борим устремно страха.

Пак любовта е наша вяра
на изток в златното поле,
написано е „Оцеляла“
напред животът ни пое.

Посока пак е светлината
платихме всичко до откат,
пред нас отстъпи тъмнината,
погреба своя ням захват.

За нас истории разказват –
дървета, пътища, реки
и брод във бъдното показват
към слънчевото ни Преди.

07.01.2020г.
Елица
(за нещо през месец юли 2020г.)



******

Няма коментари:

Публикуване на коментар