Powered By Blogger

четвъртък, 23 август 2012 г.

Дилеми....




(Размисли в живеенето…)

назъбено минутите отхапват
от вярата ми
късат обичта
и онзи топъл порив
на забрава
отлита и завръща се студа

изпразнено от ветрове
огнище
самотно грачи в нощна
тишина
вървя със боси стъпки по стърнище
а във очите няма светлина

изплаках цялата си сила
във реките
очаквайки прегръдка във дъжда
изчезващ силует
в мъглите
и липсваща в ръката ми ръка

да бъда грешна
някак се научих
прегърнала безкрайната вина
разбиране възможно
не получих
но и това с готовност ще простя

кога изгубихме
магическото чувство
за миг преплело нашите съдби
не искам във душата да е пусто
да няма слънце
в идващите дни

да си отида или да остана
да полетя или пък да вървя
полезен ход май вече
не остана
на граница съм
чуваш ли Съдба

@Eli


                          

2 коментара:

  1. Здравей Ели!
    Написала си отново прекрасни стихове. А този е тъжен...Красив и с много стаена тъга. А аз искам да ти подаря усмивка и от сърце пожелание за хубав уикенд.
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=424511604253055&set=a.162278700476348.26283.159666184070933&type=1&theater

    ОтговорИзтриване
  2. Здрасти!
    Има моменти на спадове но после баланса се възстановява в някаква степен.... Много хубави цветя.... Благодаря ти....През уикенда ще работя отново, няма как просто.... Хубаво ми е като идваш тук.... Усещам как невидимо очаквам какво ще ми напишеш....
    Ето тази снимка как ми хареса : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=424479284256287&set=a.162278700476348.26283.159666184070933&type=1&permPage=1
    Ехххх.... Дали ще ми се случи така да летя с парашут някога някъде, прегърнала вятъра.... Сега ми хрумна.... Може да я сложа в отделен пост с препратка към галерията на това фотографско студио....
    Размечтах се петъчно и се усмихнах....
    Благодаря ти и прегръдки....:)

    http://www.youtube.com/watch?v=Gz3mDsS2sGw

    Ели

    ОтговорИзтриване