Powered By Blogger

петък, 14 февруари 2020 г.

Устремно….





Устремно….

Аз все така съм влюбена във теб,
по ръбовете ти безгласна скитам
и пренареждам някак век след век,
съдбата ни от истини пропита.

Дърветата прегръщам във нощта,
по облаците вятърна танцувам,
превръщам се понякога в дъга,
със птиците в небесното лудувам.

Различна съм. Такава ме избра.
Аз пак и пак докрай те предизвиквам.
Щастлива съм. Накрая ме разбра.
Обичаш вътре в тебе да притихвам.

Когато двамата навършим сто,
вратите към безкрая ще отворим,
със нашето магическо стебло,
безсмъртието пак ще договорим.

И ще пребъде вечна любовта,
написана там горе сред звездите,
а моята усмивка и гласа
със теб ще сбъднат устремно мечтите.

14.02.2020г.
Елица





Честит Св.Валентин на моя Жоро!!! <3


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар