Powered By Blogger

понеделник, 11 май 2020 г.

Изстрадано…





Изстрадано…
(Нека бъдем свободни)

Кармично е било, но вече свърши,
не ще си падна повече по теб,
тегобата докрайно ме прекърши
докато търсех твоя ням ответ.

Аз днес съм друга – силна и спокойна,
с разперени под слънцето криле,
наричат ме звездица чудотворна –
пазител на безкрайното небе.

Обичана съм. Имам свойто място
в едно любимо огнено сърце,
отново е съзвучно и прекрасно
за нашите преплетени ръце.

Ти си далечен – тъмен и опасен,
погубвал си ме, зная, не веднъж,
но в мислите ми си пределно ясен,
изстинах аз към тебе отведнъж.

Запазиха ме. Този път е друго.
Не пламнах като факла. Не умрях.
Дочакахме божественото чудо.
Вселената във себе си прибрах.

И продължавам пътя си нататък
в магическата българска земя,
изстрадах те докрайно, без остатък.
Написах на асфалта: Свобода.

11.05.2020г.
Елица



******


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар