Powered By Blogger

понеделник, 1 юни 2020 г.

Моите деца...





Моите деца…

Щастлива съм със моите деца,
те винаги са моята надежда
и пътен знак във общата тълпа,
в невидимото който ме отвежда.

Единият бърбори до безкрай
а другият смълчан ме наблюдава
те двамата са моя цветен Рай
духът им всеки ден ме пресъздава.

Обичам да ги гледам като спят
лицата им са светли и спокойни
и винаги когато ме зоват
превързвам с нежност техните пробойни.

Те правят цяло моето сърце,
веднъж са пристан, друг път са утеха,
танцуват с мен под синьото небе
по пътя непрестанен на успеха.

Не ни е леко. Сплитам аз ръце
в молитва ежедневна до полето
знам вярата изгражда върхове
вървим нагоре смело и напето.

Благодаря аз тихичко на Бог,
че майка станах в земната реалност
достоен като слънце епилог
за моята душа в сакралност.

27.05.2020г.
Елица

На Дани и Боби с много обич от мама Ели <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар