Powered By Blogger

сряда, 29 юли 2020 г.

Израснала...





Израснала….

Израснах силна, смела и горя,
звездата ми проблесва във простора,
пренареди се моята съдба,
отново съм щастлива до завоя.

Забързано е времето във мен,
стрелките се въртят неумолимо,
от моята усмивка озарен,
животът ми препуска в светло синьо.

Промените са вятърно във ход,
пътеката се вие все нагоре,
аз пак съм цветен вятърен пилот
и знам ще си възвърна всичко свое.

Трептят бездумно моите криле
и приказка за бъдното разказват,
закриля ме безкрайното небе,
а ангели посоката показват.

Отново на Земята ще е Рай,
така ми шепнат старите скрижали,
тегобите ще имат своя край
в сърцата ни безсмъртие познали.

Лазурното забравено море
следите ни във пролет ще познае,
а в нашите преплетени ръце
вълшебно слънце Вечност ще извае.

18.07.2020г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар