Powered By Blogger

петък, 5 февруари 2021 г.

В дълбокото...

 


 

В дълбокото….

(Вселена и безкрайност)

 

В дълбокото на моята душа

е скрит баланс космически и вечен,

родена съм да бъда със крила,

но скрита съм във образа човечен.

 

На милион години съм сега,

добила мъдрост, истина и сила

и всекиму дарявам светлина,

парченца нежност в джобчето си скрила.

 

Ще се завърна в синьото небе,

пилот ще бъда, също и утеха,

а моето усмихнато сърце

ще начертае диря към успеха.

 

Аз в много битки стръмно изгорях,

съдбата ме наказа със жестокост,

но ето най-накрая, че изгрях,

прегърна ме Земята със чутовност.

 

Днес силна съм – река от светлина

трасираща по източни завои,

досбъдвам се щастлива в тишина

по пътища извечно мои.

 

Ръката ми държи любим

и пази мойта вятърна сакралност,

съюзът ни е вечен, нераним,

ний дишаме в една тоналност.

 

За всички ще запалим Вечността –

онази истина, и вяра, и омайност

в която се оглежда младостта

в душите ни – Вселена и безкрайност.

 

05.02.2021г.

Елица

 

Реших хей тъй, пред-Рожден денно

 да се поздравя с едно стихче! 

Дано Ви допадне, приятели!  :)))))

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар