Powered By Blogger

понеделник, 17 май 2021 г.

Между Тук и Там...

 


 

Между Тук и Там…

 

                                      „Замина, загуби са бавно оттатък,
               крещях ти във мрака, че пак ще те чакам.“

 

Почука на вратата ми в съня,

видя ме пак разрошена и боса,

събуди ме във друга равнина

и пак зададе тихичко въпроса.

 

Усмихнах се и кротко замълчах,

оставих те отново да се чудиш,

а после с мойта сила заблестях,

накарах те безумно да се влюбиш.

 

Отведе ме във къща на брега

и дълго гали моята сакралност,

забравените песни ми запя

от някаква магическа реалност.

 

Мълчах те дълго. Гледах със копнеж,

а твоя глас към мене все течеше,

усетих оня вихърен стремеж

от минало, в което ме зовеше.

 

Прелях докрайно в твоето сърце,

оставих в него звезден отпечатък,

накрая се изгубих във небе

отвеждащо снагата ми оттатък.

 

17.05.2021г.

Елица

 


 *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар