Powered By Blogger

неделя, 9 декември 2012 г.

Морско зимно 3 в 1...






Бурното зимно море....

морето е бурно
със сила излива сълзите
разстила тъгата
прогони в далечно лъчите
разбива илюзии
в зимното странно
заспали
и ражда във пяна
копнежи дълбоко приспани

стопиха се буквите
с обич по път
разпилени
и няма ги птиците
до вчера сред вятър
поспрели
студена прегръдка
сковава снагата безбрежно
а капки дъждовни
в косите се сипят
небрежно

очите запратих в далечното
там
в сивотата
където се сливат море
с хоризонт в небесата
и пак осъзнах
колко малка е всяка Вселена
родена във огън
а после с вода потушена
09.12.2012
@Eli





Приказен бряг....

заспах сама на пясъчния бряг
и много дълго приказки сънувах
събуждах се премръзнала от студ
и да ме стоплиш тайнствено жадувах
една вълна косите ми изпи
във пяната И твоя дъх усетих
прегръщаха ме сивите мъгли
с парченца от надежда в тях си светих
а после крачих в пясък и вода
следите си оставих във наследство
във търсене на тайната скала
се върнах пак във спомени от детство
едно момче докоснах със ръка
а то пък мълчаливо се усмихна
във влюбената странна тишина
преди да тръгне леко ми намигна
и пак е бурно синьото море
със тъжен глас истории разказва
но винаги във моето сърце
то пътя към мечтите ми показва
09.12.2012
@Eli



Усещане за обич...

Обичам те по морски необятно
разпръснато във бурните вълни
от пяната надежди сътворявам
от хоризонта раждам светлини

аз всички свои тайни ти споделям
прошепвам ги в прозрачните мъгли
и ветрове събирам и разделям
сърцето ми е извор на звезди

Обичай ме смълчано в дълбините
на моята и твоята душа
на бряг един са скътани мечтите
към него води само Любовта
09.12.2012
@Eli


                      



                                               *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар