Powered By Blogger

събота, 23 март 2013 г.

АвтоАнамнеза....







Снимка FB
Общност
Всяка жена – Една Вселена



 

АвтоАнамнеза....

в живота се родих
Човек
а толкова да исках
да съм риба
да бъда със опашка и хриле
да плувам сред вълните
лекокрила

но Бог ме сътвори жена
със кости кръв
и бледо-дива кожа
нарече ме със име
на Една
от бащина ръка познала
ножа

у мен вгради
за спора гласове
в които да се удрям и пилея
обвърза ме
със чужди светове
където да се плача
и да грея

понякога съм слънце
и звезди
а друг път вятър
сгушен във полето
орисана да сбъдвам
и мечти
аз боса скитам вечно
под небето

сърцето ми
е тайнствена врата
към някакво различно
измерение
прекрачиш ли през прага му
в нощта
превръщаш се във смисъл
и движение

обичам като птица
и вълна
спокойно равномерно
но и бурно
понякога съм цялата
тъга
а друг път съм
във цвят лазурно

смъртта ми
ще е извор на вода
в която всеки тайните
да скрие
а аз ще бъда просто
синева
душата ми която
ще попие

23.03.2013г.
@Eli


 


***

Няма коментари:

Публикуване на коментар