Powered By Blogger

четвъртък, 19 септември 2013 г.

Есенни чернови...







Монолог за тъгата ...

заспиваш ли
разчупи пак Луната
света ми въздесъщ  на две
едната половина
скри в полята
а другата я скъта
във небе
какво да правя
скитам по земята
като бездомно вятърно дете
над хоризонта
търся светлината
избликнала
от твоето сърце
ала мълчат минутите
във мрака
невидимо ме режат
и коват
аз зная идва време
за разплата
в очакване
очите ме болят
и пак облякла водната си
рокля
накрая се изливам
във море
не се страхувам
даже да намокря
сърцето си
ще бъда по-добре
разказах ти
и вече ще си тръгвам
а ти сънувай
в есенни мъгли
не ме кори че мъничко
тъгувам
Тъгата знам ни прави
по-добри

събуди се от музика
в Зората
видя щастливо
нейното лице
а после се сбогува
с тишината
и Я понесе в своите
ръце

19.09.2013г.
@Eli






BANG BANG :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар