Powered By Blogger

четвъртък, 19 септември 2013 г.

Есенни чернови...






Моментоси...

пак съм частична и
между линейна
като стрелата
в търсене на брод
летя между дървета
чародейна
със мисли за далечен
небосвод

написвам се
сред облаци и вятър
изплаквам се
във летни дъждове
нощувам във скиталнически
шатър
пречистена
от грешни страхове

очите ми са
все еднопосочни
броят по жици
птици и вина
а чувствата прибрано
многоточни
ме проектират
в твоята съдба

а аз вървя
и тихо си подсвирквам
избрала да живея
във мига
със хубавото вече
не привиквам
а лошото го хвърлям
зад гърба

ще те намеря
бавно и полека
във бучицата захар
във солта
ще бъда на душата ти
утеха
и някаква възможна
светлина

а ти ме чакай
скрит в треви и преспи
във счупен орех
в люлка на дъга
към тебе водят сънища
и песни
а знаци пътни все е
Любовта

19.09.2013г.
@Eli






...  мен ми стига, ти си тук ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар