Powered By Blogger

четвъртък, 10 април 2014 г.

Щом ти си до мен...





(снимка - Интернет)



Щом ти си до мен...

Щом ти си до мен
Земята се върти
И по-стабилно
По нея крача аз в зори
Разпръсвам ритъм, вяра
И усмивка
А пламакът ми по-щастлив
Гори

Когато ме прегръща
тишината
Изпратена
От твоите очи
За мен изгрява бавно
Светлината
Дори сърцето тихо
Да мълчи

До мен ли си
Съм цялата въздишка
Сред цветния поток
На Радостта
Усещам се немирна
И щастливка
От устните ми капе
Любовта

Когато си далеч
Съм кротко сляпа
И сигурна
Зад вятърна врата
Една надежда в мене
Избуява
И няма страх от смърт
За сетива

Когато се решиш
Да ме достигнеш
По пътя ти ще бъда аз
Звезда
С ръцете си без знак
Ще ме повдигнеш
И ще се слееш с мойта
Светлина

10.04.2014г.
@Eli








<3 *****



Няма коментари:

Публикуване на коментар