Powered By Blogger

неделя, 6 април 2014 г.

За рожденния ден на най-милия съпруг....




Днес Жоро има рожден ден! Става на цели 40 години. Тази спорна  възраст, за която от край време се водят полемики трябва или не трябва да се празнува. Аз му пожелавам да е здрав и все така грижовен и внимателен към мен и момченцата ни, добър приятел за всичките ни приятели и да има Вяра!*

С много обич,
Ели



***





За Теб....

За Теб единствено е моята усмивка
И сълзите ми бликнали с дъжда
За Теб е вярата дълбока във сърцето
Сред знаците за пътища в ума

Протягам ти ръка нали е пролет
И птиците пак пеят песента
Да се прегърнем време е за полет
Във който ще ни пази Любовта...

За Теб е цялата ми вяра във мечтите
И стъпките ми в росната трева
Очакването скрило глас във дните
Докато тихо се завръща радостта

За Мен е още буйната жарава
Която ме спохожда във съня
От минало към бъдно магистрала
По нея аз Безскоростна летя

За Нас е оня кратък миг на Вечност
Във който се докосваме с душа
И думите във рима със Човечност
Разпръснати по вятърни крила

За Теб и Мен, и всички тихи хОра
Забързани във дните и в нощта
Безвремието скрито зад завоя
Ще сбъдне неочаквано Света...

06.04.2014г.
@Eli



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар