Powered By Blogger

петък, 25 юли 2014 г.

Панаирна суета...




От сряда в Разград се провежда три дневния ежегоден панаир на киселото мляко. Във фолклорния фестивал вземат участие групи от най-различни точки на планетата. Следим събитията по ефирната Кис13. Днес се поразходихме по павилионите на базара и първия на който се спряхме, привлече вниманието ни с бижутата изработени от различни часовникарски детайли. Аз не нося часовник от много години и принципно си живея в безвремие. Днес обаче си купих едно колие с циферблат без  стрелки. Привлече ме синият цвят и интересният аранжимент със също толкова сини детайли на синджира. Странно как виждаме един предмет и веднага го усещаме като свой.  Прилагам снимков материал. :)

Утре ми предстои да пека хлябът на Ватикана. С голямо желание от понеделник насам бъркам и приготвям сместа ежедневно. Днес я разделих на четири равни части. Набавих си и продуктите, които ще са ми необходими за финалното бъркане.

И накрая какво – един от близките ми хора днес става на цели 60 години. Тази вечер ще му звънна да му честитя, защото той е в планината. В този ред на мисли пак се замислих за колието ми с циферблата на часовник. Времето върви много бързо, но някак си стига да желаем винаги можем да успяваме във всичко и навреме. Достатъчно е да имаме вяра и да поддържаме духа си млад. Както се казваше в един филм, който харесвам – „Времето се нуждае от тела, за да се прояви, а любовта търси душите затова е вечна!”


Ели






 *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар