Powered By Blogger

понеделник, 28 юли 2014 г.

През сезоните...



През сезоните….

през пролетта със слънце ме разлиствахте
и пишехте за мене свойте стихове
аз правех се че вярвам вие плисвахте
в очите ми безгрижни мигове

през лятото пък бях зелено искрена
превръщах се в море скали и плажове
от вашите целувки с грях изпъстрена
извирах сред полетата със макове

във есента се връщах с вик при себе си
докато вие гонехте следите ми
беззвучна ревизирала живота си
аз скривах във душата си мечтите ви

във зимата заспиваха тревогите
намерили покой в дълбоко земното
за оцелелите сънувах щастие
със падналите шепнехме примирие

но Любовта не е моментно случване
не е стрелки в часовник под разпятие
тя винаги е огнено изгубване
най-вече в собствения залък за причастие…

11.10.2013г.
@Eli




 

Няма коментари:

Публикуване на коментар