Powered By Blogger

събота, 7 февруари 2015 г.

The #1 song on Sunday, February 6th 1977...


MARY MACGREGOR
"Torn Between Two Lovers"
(Peter Yarrow and Phil Jarrel)

There are times when a woman has to say what's on her mind
Even though she knows how much it's gonna hurt
Before I say another word let me tell you, I love you
Let me hold you close and say these words as gently as I can

There's been another man that I've needed and I've loved
But that doesn't mean I love you less
And he knows he can't possess me and he knows he never will
There's just this empty place inside of me that only he can fill

[Chorus:]
Torn between two lovers, feelin' like a fool
Lovin' both of you is breakin' all the rules
Torn between two lovers, feelin' like a fool
Lovin' you both is breakin' all the rules

You mustn't think you've failed me
Just because there's someone else
You were the first real love I ever had
And all the things I ever said
 
I swear they still are true
For no one else can have the part of me I gave to you

[Chorus]

I couldn't really blame you if you turned and walked away
But with everything I feel inside, I'm asking you to stay

[Chorus]
Torn between two lovers

[Fade]
Feelin' like a fool
Lovin' both of you is breakin' all the rules
____________________________________

MARY MACGREGOR
"Разкъсвана между двама"

Идва време когато жената трябва да сподели какво е във душата и
Макар да знае колко много болка ще причини това
Преди да кажа следващата дума, нека ти кажа Обичам те
Нека те притисна силно и ти прошепна тези думи
по най-нежният начин по който мога

Имаше друг мъж от когото се нуждаех и обичах
Но това не означава че те обичам по-малко
И той знае, че не ще ме притежава никога
Просто у мен го има това празно пространство,
Което само той може да запълни

Припев
Разкъсвам се между двама, чувствам се като глупачка
Обичам и двама ви, а това нарушава всички правила

Не трябва да мислиш, че ме губиш
Просто защото има и още някой
Ти бе първата истинска любов, която някога съм имала
И всичко, което някога съм ти казвала
Кълна се е истина
Никой друг не може да има онази част от мен
Която дадох на теб

Не мога да те обвинявам ако се обърнеш и си отидеш
Но с всичко, което чувствам вътре в себе си
Аз те моля да останеш...

Припев
Разкъсвам се между двама

[Замиращо]
Чувствам се като глупачка
Обичам и двама ви, а това нарушава всички правила

превод Ели
07.02.2015

The #1 song on Sunday, February 6th 1977
Torn Between Two Lovers by Mary MacGregor






*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар