Powered By Blogger

неделя, 4 октомври 2015 г.

Мама....




Липсваш ми... Въпреки, че те усещам във всеки дъх, в сезоните, в мислите си... Винаги... Бързо изтекоха 25 години. А сякаш пак съм в оня миг, в който ти премина в другия, невидим свят. Все така помня усмивката ти, любимия глас. И по някакъв свой начин оставам малка. Тринайсет годишна. Част от времето спря в оня миг, в който се разделихме. Оттогава вървя самичка по пътя и все търся следи от теб, от разговорите ни, от топлината и нежността, която споделихме макар и за кратко. Знам, че където и да си аз ти липсвам, така както ти липсваш на мен. Знай, че чакам оня миг на Безвремие, в който ще можем отново да се прегърнем завинаги, да преплетем думи, да се вгледам в очите ти, да докосна топлата ти ръка. Чудо ще бъде, но ще е хубаво.
Липсваш ми, мамо...

Ели

Няма коментари:

Публикуване на коментар