Powered By Blogger

сряда, 23 декември 2020 г.

Безмълвна липса...





Безмълвна липса…

Една безмълвна липса ме затиска,
зора когато вънка заблести,
мълчание гърдите ми притиска,
във мен се блъска тихо и лети.

Далечината бавно избледнява,
а в нея силуета ти тъжи,
една частица време съхранява,
изгрелите във нощите мечти.

Оставаш в мен – тъй светъл и пречистен,
парченце нежност в моята душа,
сред купища надежди доизмислен,
любим рефрен и спомен от съня.

Прегръща те сияйната ми сянка,
под синьото неоново небе,
а вярата ми – огнена стопанка,
на твоето измъчено сърце,

полита във незнайното пространство,
над хиляди морета, планини,
с нестихващо щастливо постоянство,
се стрелва в теб и атомно тупти.

Усещаш ли ме – скрито стръкче радост,
потънало във твойта тишина,
гаранция за вечната ни младост
и пътя ни облян от светлина.

Ще се стопи тъгата ми огромна,
ще ме прегърнат двете ти ръце,
а истина красиво животворна,
единствено към мен ще те зове.

04.05.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар