Powered By Blogger

петък, 1 ноември 2019 г.

Магическо стъбло...









Магическо стъбло...

                    на мама

На рамото ми кацна птица
и ми прошепна с нежен глас:
„Стопли ме с твоята зеница,
за мъничо съм в твойта власт.”

Познах те, мамо. Свиден спомен
нахлу във моята душа.
През времето той лист отронен,
досбъдва моята съдба.

И аз вървя. По-силна ставам.
Усещам твоите криле,
и все за други се раздавам –
с любов изпълнено сърце.

А ти ме пазиш тъй смълчана
и като сянка ме следиш,
от теб най-вече съм разбрана
в следите ми ти с трепет бдиш.

Очакваш ме накрай земята,
ще дойда, мамо, точно в пет,
за да запалим светлината,
по стар магически обред.

Ще слеем тихо световете,
в едно магическо стъбло
за нас ще пеят ветровете,
а с теб ще бъдем пак едно.

30.08.2019г.
Елица

Честит празник на народните будители, приятели!
На всички учители, приятели поети и писатели и на всички, които обичат словото и силния заряд, който то дава, пожелавам да бъдете здрави и все така носители и защитници на светлината, която думите комулират вътре в нас!

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар