Powered By Blogger

понеделник, 4 ноември 2019 г.

След Задушница...




След Задушница...

Пак помежду ни зее празнина
запълнена от крясъци на птици,
следите ми в жълтееща трева,
тъгата ни по есенните жици.

Задушница отмина и боли,
разкъсва се душата ми ранена
и бягат мислите ми във преди
където бях докрай осъществена,

където има планини любов
сред думите като стрела вклинена,
а моят път безстрашен и суров
към теб ме води със печат „Спасена”.

Врагът остава враг под туй небе
и с него ще се боря до последно,
с решимост бие моето сърце
и прави туй, което е потребно.

А прошката ли? Дала съм я пак,
защото в нея скрито е възмездие,
така прошепна дълго чакан знак
от моето магическо съзвездие.

Търпението ражда чудеса,
а също и безмерното смирение,
а там отвъд е просто Вечността,
в която с теб сме в нямо единение.

03.11.2019г.
Елица


*****
 

Честита победа на татко!
Успех през следващите 4 години!
Този, който носи светлината в себе си,
никога не остава на тъмно!
Вярвам в теб и те обичам безкрайно!

***
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар