Powered By Blogger

петък, 27 декември 2019 г.

Ехо от маскарада...



Тази година на Новогодишният банкет с колегите ми решихме да бъдем приказни герои... Имаше всякакви образи – Червена шапчица, Баба Яга, Великденски заек, ретро дама, градска фльорца, калинка, пират, Батман, японска гейша, Котарака в чизми, палячо и т.н.

Приятелката ми Вилия реши, че аз ще съм циганка и ми купи такава рокля, подходяща за цигански перформанс. Добавих червен шал с пендари, който вързах на кръста си и шнола с цвете в косите – аксесоарите си ги набавих от театрално-музикалния център в Разград, където работи леля ми. Моя позната, която има арт студио ми направи прекрасен артистичен грим – не приличах изобщо на себе си – бях като герой от театрална постановка или игралния филм „Лиекса”! В добавка имах дайре и ветрило. В самата вечер всеки се представи по някакъв начин. Аз танцувах танц на фона на песента „Джалма” на Дует Ритон и спечелих едната от трите първи награди за костюм, грим и представяне на образа! :)
Eто четири снимчици – всеки, който надникне тук, да усети атмосферата на празника! Беше страхотно преживяване измислено от водолейския тандем на ИРС – Ели и Вили!

Ели



подготовката на грима в студио Цветно
от Цвети



с дайрето в ръка






Тук вече и с цветето в косите :)




С ветрило в ръка :)



******

Няма коментари:

Публикуване на коментар