Powered By Blogger

четвъртък, 5 декември 2019 г.

Три четвърти...





Три четвърти…

Три четвърти от чашата е пълна,
постигнахме безмълвно равновесие,
а твойта самота ще я преглътна,
следите ни горят между вселените.

Не обвинявам и не съдя никого,
единствено се вглеждам в знаците,
със шапка невидимка скитам,
сред дните ми редувани със празници.

Копнежът тлее във дълбокото,
душата ми отрича туй страдание,
сърцето предпочитам, златното
и щастие на късо разстояние.

Пулсираш в мен, такава е съдбата ни,
един за друг да бъдем всички истини,
когато е намесено обичане,
приятелството губи свойте изгреви.

И знам ще дойдеш някога на прага ми,
за да се скриеш устремно в тъгата ми.
Мигът ще ни превърне в шепоти.
Отново видими ще са крилата ни.

05.12.2019г.
Елица


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар