Powered By Blogger

петък, 27 декември 2019 г.

Магически завет...





Магически завет...

След Коледа мечтите ми потъват
във най-дълбоките ми неми светове,
за светлото неистово жадуват
в прозрачното безоблачно небе.

Подреждам ги и тихичко им шепна,
разказвам им за своето преди,
една надежда вътре в мен потрепва,
че всичко е пречистено почти.

Различна съм – висока, островърха,
огромни са крилете ми в нощта,
понякога войник съм, друг път – влъхва,
забравила отдавна да греша.

А любовта ли? Скривам я в морето
на своята тъй тягостна съдба
и крача смело - силна до момчето,
държащо мойта вятърна ръка.

Ний пазим в себе си огромна тайна
и пъзела безгласно все редим,
развръзката за нас ще бъде трайна,
свободни най-накрая ще летим.

След нас ли? Ще остане тишината
и купчина въпроси без ответ,
единствена посока – Светлината
ще бъде наш магически завет.

27.12.2019г.
Елица


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар