Powered By Blogger

четвъртък, 12 декември 2019 г.

Преобразен...





Преобразен…

Мълча си аз притихнала във ъгъла
на моята изопната безбрежност,
а тебе те оставих в мъката
на опната до скъсване копнежност.

Следите ми са в Седмо измерение,
незнам от трето как ще ме достигнеш,
да си почивам нямам намерение,
опитай се на пръсти да надникнеш.

Аз дълго дърпах твоята безпаметност,
все по-нагоре, близо до звездите,
уви – останах в неразбраност,
от твоя страх търкулнат сред мечтите.

Умората пречупи мойте кости
и си отидох – пряма и далечна,
лекуваха ме със лъчи и песни,
възстановиха ме. И пак съм вечна.

Незная как, но някак си сме слети –
това показват знаците реални.
Преплетени са двете ни планети,
във общото кандило сме модални.

Така че, теб те има вътре в мене,
а аз в душата ти без глас пулсирам.
Бъди спокоен – има още време –
преобразен накрая те съзирам.

12.12.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар