Powered By Blogger

петък, 4 юни 2021 г.

Смисъл да обичам...

 


 

Смисъл да обичам…

 

Разбъркват се посоките у мен

така намирам смисъл да обичам,

копнежа ми е всеки следващ ден

през който като песен светла тичам.

 

Понякога съм десет, друг път шест

и тройка съм в космична надпревара,

от мене вечно чакаш кротко вест –

една девятка в бури оцеляла.

 

На робство аз отвъд се съгласих

във земен сън потънала комета,

спасение намирам стих след стих

пречиствайки безкрайните небета.

 

Наивността я няма в мен. Уви.

От хилядите клади мъдра станах.

Една любов за вечност ме спаси,

макар от нея пак и пак да страдах.

 

И мислех, че си моята съдба,

а всъщност съм била за теб спасение

забравена от минало мечта,

наречена за друг във единение.

 

Незнам дали е тежък моя грях,

че дръзнах да съм влюбена в архангел

и разруших със обич моя свят -

всевиждащо око на Божи ангел.

 

Но стореното – сторено е. Не вини.

Сама изстрадах своята Голгота.

Пречистих се. Сега блести

душата ми – пазител на Кивота.

 

А послеписа в моето сърце

остава общата ни изкована слава,

към бъдното звездата ми пое

огряна от любов голяма.

 

04.06.2021г.

Елица

 


 
***** 

Няма коментари:

Публикуване на коментар