Powered By Blogger

петък, 6 август 2021 г.

Вярвай във мечтите...

 


 

Вярвай във мечтите….

 

Аз може би щях просто да си тръгна,

след мене да остане сноп тъга,

във мъничка звезда да се превърна,

над старата забравена дъга.

 

И просто да засветя там далече,

за нечия забравена душа,

а на Земята да ме няма вече,

да бъда част от друга синева.

 

Но Бог избра отново да ме има,

със трудности във крачка да вървя

и все така да бъда аз любима

за някого досбъдната в дъжда.

 

Не беше лесно. Стисках много зъби

и силата ми виждах да трепти,

отърсих се от старите заблуди,

пътеките затворих към преди.

 

А трудното тепърва предстояло,

ала от мен избликна светлина,

и с поглед към единното ни цяло

напред разперих своите крила.

 

Днес крача по-уверена, висока,

със вяра във съдбата, в любовта,

душата ми като река дълбока,

споделям като вятър на света.

 

И знам накрая пак ще се завърна

във свойта обетована земя,

във приказка животът ще превърна

със моята усмивка и гласа.

 

06.08.2021г.

Елица

 

Посветено на мен и равносметката

след преживяното на 06.08.2008г.

 

Честит рожден ден на мъничкото ми Бориси!

Продължавай да бъдеш вълшебството в нашия живот,

да ни учиш на търпение, вяра и безкрайна обич!

Благодарим ти, че ни избра за свое семейство!

 


 

***** 


Няма коментари:

Публикуване на коментар