Powered By Blogger

понеделник, 28 февруари 2022 г.

Блус в нощта...

 


 

Блус в нощта...

 

Танцувах блус със тебе във нощта,

запомнила съм всичките извивки,

дъхът ти палещ тихичко кръвта

и моите невидими усмивки.

 

Оставих ти се - влюбена жена

в космична осъзната цялост,

във себе си побрала синева

светилище на общата ни младост.

 

Целувките ти, думите, страха,

че може би отново ще съм губещ,

търкулнат зар невидимо в праха

във филма доразказан бъдещ.

 

След тебе ли? Остана празнота,

подпиращи въпроси все от упор,

усещането пак, че съм сама,

приятелско-роднински укор.

 

Във времето оставих нежността,

емоцията скрих във ред тетрадки,

наистина ме срещна любовта,

но си замина след минути кратки.

 

А после пък забравата покри

очите ми изпълнени със тебе,

копнежът във простора се стопи,

нахапа го забързаното време.

 

И днес отронвам мъничка сълза

за туй което можеше да бъде,

оставам във сърцето ти мечта,

която Бог накрая ще досбъдне.

 

24.07.2021г.

Ели

 

На Иван 

 


 ***

 

*


*

Няма коментари:

Публикуване на коментар