Powered By Blogger

сряда, 16 август 2023 г.

Пътя ни нататък...

 

 
 

 
 

Пътя ни нататък...

 

Усещам, че ме търсиш във дъжда,

във капките солени под капчука,

копнееш с нежност моята душа,

жадуваш към сърцето ми пролука.

 

Замислена съм. Тихичко блестя.

Припомням си ръцете ти с почуда.

Разпервам силни вятърни крила,

въртя се в пируети до полуда.

 

Шептиш: "Елиза, върнах се за теб.

Изпълнихме наземната повеля.

Отхвърлен е невидимия гнет.

Посоката със тебе ще намеря."

 

Поглъщаш ме със своите очи,

отронваш пак забравените думи,

безсмъртна клетва вътре в мен звучи,

запълва празнината помежду ни.

 

А после боси, скок и във вода,

пречистваме съдбата си нелека,

обгръщам силно твоята снага,

закрилят ни безсмъртните небета.

 

Усещаш ли, че Ти си всъщност Аз,

че вътре в мен живееш без остатък

нашепва Изворът дълбоко в нас

и осветява пътя ни нататък.

 

08.08.2023г.

Елица Бояджиева

 

"Ние не сме тук, за да покриваме очакванията на другите.

Ние сме тук, за да бъдем себе си."

 

 



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар