Powered By Blogger

петък, 24 ноември 2023 г.

ЗаЕдно...

 


 



ЗаЕдно….

 

Възвръщат се мечтите във простора,

напредваме и всичко е наред,

невидимо творя за много хора

спасение по Божия Завет.

 

Замислена рулирам и пресмятам,

съединявам волтови дъги,

превръщам се във ручей и отмятам

порочни чужди някога следи.

 

Простила съм, но леко ми е болка,

но всеки сам избира своя път,

и нека след поредна обиколка

по-силен да се върне в нас светът.

 

А Ра ми пее още, че обича,

и че сънува моите очи

че след душата ми разлистен тича

че иска пак със мене да лети.

 

Усмихвам се и вътре ми е топло,

стопява се таз страшна самота,

в незримото чертая строго

и повече говоря през деня.

 

Помагат ми приятелите верни,

със свойте силни огнени крила,

магични те са, също съкровени -

екипът ми от стари времена.

 

Поредна мисия с черта – Успешна

и двупосочни коренни везни,

целта е – Любовта да бъде Вечна

а Слънцето да грее сред Звезди.

 

Прошепнах ви и все тъй скитам,

във центъра на родните поля,

и вече за посоката не питам –

отдавна тя в небесното изгря.

 

24.11.2023г.

Елица Бояджиева

 

23 – 24 - > mission completed successfully!!!

 

:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар