Powered By Blogger

неделя, 7 октомври 2012 г.

Размисли по "Дръж се за мен"....







*****

опитвам да съм силна
Винаги
в несилното на вятърното Аз
да съм опора на мечтите ни
във утрото
когато слънцето се скита
без компас
държа ръката ти
във най-трънливото
а птиците са просто синева
държиш ръката ми
във най-реалното
но някак съм изгубено сама

а камъни
в безцветно оцветявани
в съня ми
се посипват от звезди
и спомени
все още неиздялани
в безкрая се прокрадват
сред мъгли

очакването скрих ей там
във джоба си
а на асфалта сив написах
само СТОП
прегърнала за кой ли път
живота си
се боря
със душевния потоп

Обичай ме
това ми е достатъчно
не го изричай гласно
а мълчи
дори когато чувстваме
остатъчно
от тъмното създаваме
лъчи

@Еli




                   

Няма коментари:

Публикуване на коментар