Powered By Blogger

понеделник, 8 октомври 2012 г.

Тихо, тихо, само слушай....






 


I turn to you….

ps :

Дългото пътуване. И новите въпроси в тъмното. Възможност за объркване, преплитане,  но Винаги моменти за намиране.  Вяра някъде в дълбокото. Търсене на лек срещу тревогата. Обръщане към теб в безмълвие. Нетърсена ответност, а споделяне. Една частица нежност скрита в шапката. Търпение и воля от (за) обичане. 


                                                       ~~ 


****

към тебе се обръщам
Винаги
когато ме притисне
тишината
и скитаща в угасващите
въглени
се сливам със звука
на равнината

а  стъпките ми
есенно учудени
за кой ли път
във пепел се превръщат
очите ми
от вятъра пробудени
надолу със главата
ме обръщат


но ти ми връщаш
Винаги посоката
дори за миг
да бъда гневно влюбена
и истина кънти във мен
в дълбокото
докосната от Теб
 не съм изгубена

@Eli

Няма коментари:

Публикуване на коментар