Powered By Blogger

сряда, 10 октомври 2012 г.

Life of a stranger….







изображение от тук





****

сърцето ми спаси
във неочакване
превърна ме
в безкрай от светлина
в смълчано и невидимо
отдаване
се сля със мен
в парченца синева

мечтите ми във огън
пресъздаде
от вятъра написа
звезден стих
макар и непознат
не ме предаде
копнежа си на длан
ти споделих

изгубена
се скитах по земята
и търсех своя път
към Вечността
прошепна ми вълшебно
в тишината
накара ме да вярвам
в Любовта

живота ми спаси
докато падах
а после ми помогна
да летя
в очите ти
вълшебно оцелявах
а твоя дух
в сърцето ми изгря

защо дойде
без никаква причина
така и не можах
да разбера
но времето за отговор
отмина
изгубихме се двамата
в дъжда

@Eli
 


 

****

2 коментара:

  1. Привет, Еличке!
    Красиво стихо си написала по тази песен!... А и сигурно си споделила част от живота си...
    Сърдечни поздрави и лека нощ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Марински...
      Благодаря ти :)
      Относно споделената част от живота - ако се замислим винаги някой някого спасява или ние спасяваме някого или нас спасяват и това ни помага да вървим напред по-уверено....
      И на теб сърдечен поздрав и усмихнат есенен ден! :)

      Ели

      Изтриване